  • 251. Data: 2014-01-02 18:21:03
    Temat: Re: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku.
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net>

    W dniu 2014-01-02 18:11, KS pisze:

    > Ale ja nie o zasadności przepisów w Polsce

    > I to wystarczy by jazda była przepisowa? LOL

    Wtrącę się.
    Dla mnie np. jak najbardziej.
    Jadąc po Polsce zapieprzam bo wiem że w przypadku ew. kontroli drogowej
    Pan Policjant da mi mandat, pouśmiechamy się, on wypisze jakiś kwitek na
    jakąś kwotę i rozjedziemy się każdy w swoją stronę.
    Potem albo ja ten mandat zapłacę - albo nie, albo zdejmą mi z podatku -
    albo nie, a może się przedawni (gro moich mandatów się przedawniło).
    Jadąc po niemieckich drogach, jadę zgodnie z przepisami gdyż nawet mając
    paręset EUR przy sobie, nie chcę ich wydawać na tak głupie sprawy jak
    mandat.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 252. Data: 2014-01-02 18:21:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik fifak f...@w...pl ...

    > Hmm, czy musisz się obnosić wszem ze swoim problemem alkoholowym?

    Po czym wnosisz?
    To o czym on pisze może mieć inne źródło - od nowego roku mocno wzrosła
    akcyza na wódkę, więc zarówno producenci, jak i sklepy sprzedawały wódę na
    potęgę, więc może i niektórzy robili zapasy na cały rok.

  • 253. Data: 2014-01-02 18:24:41
    Temat: Re: Skutki jazdy po alkoholu [było: 5 trupów i BMW - Szczęśliwego Nowego Roku]
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel Mojski" <p...@p...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > wymiar sprawiedliwości, gdyż w trzeźwej ocenie przyznaje że absolutnie
    > na nie zasłużyłem, chciałem po prostu stwierdzić że wg. mojej opinii
    > aktualne kary przewidziane w kodeksie karnym i ich egzekwowanie
    > zwyczajnie wystarcza aby powstrzymać mnie przed kolejną taką próbą.

    > Podkreślę jeszcze raz, byłem raz zatrzymany po pijaku, raz utraciłem
    > prawo jazdy, zostałem ciężko ukarany zarówno finansowo jak i karnie, a
    > mimo wszystko, znając konsekwencje, będąc w pijackim amoku po raz
    > kolejny podjąłem decyzję o prowadzeniu pojazdu pod wpływem.

    Ale jakoś teraz piszesz, że jednak się powstrzymujesz?
    Czyli działa, większa nieuchronność działałby jeszcze bardziej.

  • 254. Data: 2014-01-02 18:28:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello KS,

    > Ale ja nie o zasadności przepisów w Polsce

    Ale to wynika nie tyle z zasadności, tylko stosowania ich od czapy i
    wedle widzimisię.

    > I to wystarczy by jazda była przepisowa? LOL

    Oczywiście, że tak. Jak ma w perspektywie, że po opłaceniu mandatu
    może mu na powrót nie starczyć, to się pilnuje.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 255. Data: 2014-01-02 18:31:32
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net>

    W dniu 2014-01-02 18:24, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Pawel Mojski" <p...@p...net> napisał w wiadomości grup

    > Ale jakoś teraz piszesz, że jednak się powstrzymujesz?
    > Czyli działa, większa nieuchronność działałby jeszcze bardziej.

    Absolutnie tak. Teraz się powstrzymuję, zostałem dwukrotnie ukarany i
    nie wyobrażam sobie aby przeżyć ten horror jeszcze raz.
    Spotkało mnie to dwukrotnie i to jest dla mnie limit.
    Chodzi mi jednak o to, że po pierwszym zatrzymaniu, będąc jeszcze młodym
    człowiekiem miałem konsekwencje absolutnie w dupie.
    Podejrzewam że tak samo głęboko jak gnida z Kamienia Pom.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 256. Data: 2014-01-02 18:34:38
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-01-01 23:35, k...@g...com wrote:
    > Na przykład wysokie kary za handel ludzkimi organami koło chuja mi latają.

    A jak dlugo? Do czasu az beda lapac przypadkowych ludzi na ulicy i brac
    co im potrzeba? Plucko, nereczke albo kawalek watrobki ;)

    --
    mk4

  • 257. Data: 2014-01-02 18:44:47
    Od: Pawel Mojski <p...@p...net>

    W dniu 2014-01-02 18:31, Pawel Mojski pisze:

> [...]
    > człowiekiem miałem konsekwencje absolutnie w dupie.
    > Podejrzewam że tak samo głęboko jak gnida z Kamienia Pom.

    Jeszcze dołożę dwa słowa.
    W momencie podejmowania decyzji o jechaniu po raz drugi nieuchronność
    była dla mnie jasna - raz mnie zatrzymano - zatrzymają mnie ponownie.
    Jednak, mimo wszystko wsiadłem i pojechałem.
    Dopiero teraz, po latach, po męczarniach w związku z odzyskaniem
    uprawnień i PJ wiem że nie warto.

    Pozdrawiam;
    Paweł Mojski

  • 258. Data: 2014-01-02 18:47:37
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-02 17:41, Pawel Mojski pisze:
    > Witam Panowie;
    >
    > Przeczytałem większość tego wątku (nie sposób całego gdyż ten cały
    > czas się rozwija) i postanowiłem dołożyć do tego swoje 2 słowa gdyż
    > dochodzę do wniosku że większość z Was nie wie o czym pisze. Otóż
    > jestem osobą która dwukrotnie w swoim życiu została zatrzymana za
    > jazdę pod wpływem - [...]

    > Ja osobiście uważam że nie tędy droga. Nie wiem co można
    > zaproponować, ale według mojej skromnej opinii aktualny trend
    > niczego, w myśleniu pijanych kierowców tak naprawdę nie zmieni.
    >
    > Pozdrawiam i oczekuję zbutowania; Paweł Mojski

    Jeden po pijaku idzie spokojnie do domu spać, drugi idzie w miasto
    dymić, trzeci (spokojny) stwierdza że po połówce spokojnie wróci
    prowadząc auto do domu i często tak się dzieje że wraca i jest OK.
    Ale są tacy, co szukają wrażeń po pijaku. Skaczą po murkach, dachach,
    ryja drą itp ale to na pieszo więc zbytniej szkody nie ma. Gorzej jak
    taki ma auto pod ręką i głupią dupę z boku.

    Mnie się często zdarzało jeździć po piwie dwóch i to było dla mnie normalne.
    Ale 10 lat temu baba wjechała mi w dupę. Szybko przyjechali chłopaki z
    drogówki bo byli blisko. Dmucham 0,45 Na 6 miesięcy zatrzymane prawko,
    mandat to jakieś 300zl sąd zasądził. Oczywiście jeździłem bez prawka,
    nawet za granice mi się zdarzyło.
    Od tego zdarzenia do dzisiaj, ani razu nie prowadziłem po alkoholu a
    miałem pokusy.

    Myślę że nie ma na to recepty by odsiać takich którym odpierdala po pijaku.
    Tu raczej jest robota by społeczeństwo uświadamiać że jest
    odpowiedzialne za takie tragedie. Bo sam ten bandyta nie pił i sam nie
    jechał. Na pewno są świadkowie którzy widzieli bądź wiedzieli że będzie
    prowadził po pijaku i nie było reakcji.
    Innych pomysłów nie mam.
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 259. Data: 2014-01-02 18:53:03
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-02 18:21, Pawel Mojski pisze:

> [...]
    > Jadąc po niemieckich drogach, jadę zgodnie z przepisami gdyż nawet mając
    > paręset EUR przy sobie, nie chcę ich wydawać na tak głupie sprawy jak

    To dla czego tego nie wprowadzą w kraju? Tak się pocą, tak główkują. A
    wystarczy podnieś mandaty x2 i nie kredytować. Nie masz kasy? Do ciupy i
    czekać aż rodzina dostarczy.

    A Nowak napisał cyt.
    "ze dotkliwosc kar nie rzutue na ilosc popelnianych przestepst."

  • 260. Data: 2014-01-02 19:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel Mojski p...@p...net ...

    > Zabieranie prawa jazdy to trochę takie działanie jak zabronienie
    > dotknięcia do końca życia noża osobie która zabiła nożem. Albo nakaz
    > chodzenia boso osobie która zakopała kogoś butami.

    Twoerdzisz ze kara duza i dotkliwa a jednak wsiadłes po raz drugi. I znowu
    miałes promil. Wytłumaczysz, dlaczego?
    Czy gdybys zapłacił za pierwszym razem , kiedy miałes poltora promila,
    20.000 a nie 3.400 to wsiadłbys po raz drugi?