  • Data: 2020-05-23 08:23:02
    Temat: Re: A tymczasem radzieccy naukowcy
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-23 o 08:02, Marcin N pisze:

    > A co to są spaliny?
    > Co się dzieje z paliwem, które wlejesz do baku? CAŁE to paliwo wychodzi
    > rurą wydechową. Łączy się po drodze z tlenem, ale masę tego trenu
    > wspaniałomyślnie pominąłem.

    Zaznaczyłem, że pomijam sens tej teorii.
    Chodzi mi o sam mechanizm liczenia.
    Zauważ, ze nawet jeśli z tym tlenem możemy otrzymać wynik
    masowo większy na wyjściu, to jednak większość tych produktów
    jest w postaci gazowej (nawet jeśli są to produkty trujące czy szkodliwe).
    Podaj procentowo jaki udział w produktach spalania
    stanowią produkty, które mogą być pyłem.