  • Data: 2020-02-27 13:21:14
    Temat: Re: AB=47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Queequeg napisał:

    > https://plus.codes/

    > Tak, pewnie tak... wątpię, żeby umieli zlokalizować cię po Plus Code,
    > albo nawet po długości i szerokości geograficznej. A szkoda, bo powinni.

    Te patałachy nie potrafią nawet po nazwie przystanku (w Warszawie każdy
    przystnek komunikacji miejskiej ma swoją nazwę)! A to przecież miejskie
    centrum alarmowe. Numer domu i już. Pewnie komuś się wydawało, że to takie
    "oficjalne" i "urzędowe" -- i tak napisał instrukcję. Nie przyszło mu do
    ciasnego umysłu, że w wielu krajach nie jest regułą, że parzyste numery
    są po jednej, a nieparzyste po drugiej stronie ulicy. Że nawet nie muszą
    być umieszczone po kolei, a nazwa ulicy obejmuje również kilka zaułków
    i meandrów. Jakoś sobie z tym radzą, nawet na lokalnym 112. Właśnie w ten
    sposób, że się mówi "koło biedronki", "za kościołem", czy "obok dużego
    budynku z czerwonej cegły".

    --
    Jarek