eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmADB, Vysor itznp.... (itznp -- i temu zupełnie niepodobne) › Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
  • Data: 2019-12-05 12:31:22
    Temat: Re: ADB, Kingoroot, Vysor iiznp... (iiznp -- i im zupełnie niepodobne)
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > "Trybun" 5de76d86$0$551$6...@n...neostrada.pl
    >
    >> Jak nie masz o tym jakiegoś pojęcia
    >
    > Raczej nie mam.

    A więc musisz uwierzyć na słowo. Ja mam trochę doświadczeń z konsolą z
    czasów Linuksa, jednak nie widzę żadnych namacalnych korzyści aby się w
    wiersze poleceń zabawiać w konfiguracji telefonu.

    > Nie ukrywam, że tryb graficzny dla kogoś, kto nie ma
    > pojęcia jest łatwiejszy -- choćby wyklucza literówki...
    > Akurat z literówkami radzę sobie za pomoca ^C^V, ale
    > nie ukrywam, że GUI w takim wypadku jest lepszy...
    >
    > ADB jest całe mrowie -- IMO jedne są lepsze od innych...
    > Zatem (być może) Kingoroot też jest w różnych odmianach...
    >
    > Polecisz konkretny link do pobrania czy wg Ciebie mogę
    > pobrać cokolwiek z równie dobrym skutkiem? Choćby to:
    >
    >  https://kingo-android-root.softonic.pl
    >
    > znalazłem jako pierwsze...

    Nie bardzo wiem co mógłbym polecić, nie jestem jakimś znawcą tego typu
    programów. Ot zajrzałem do netu z pytaniem o program do włączenia roota
    i wybrałem pierwszy z listy, tak się złożyło że był to "Kingoroot",
    program okazał się bajecznie prosty w konfiguracji i obsłudze, a także
    sama późniejsza deinstalacja Kingo. Antywirus go postrzega jako
    szkodnika, ale podobno każdy program tego typu jest tak traktowany.

    > Potrzebne mi na początek:
    >
    > - poznanie zawartości telefonicznego ,,dysku''
    > - skasowanie tego, co IMO jest niepotrzebne
    > - odinstalowanie podejrzanych aplikacji

    Kingo widzi chyba wszystko. Jednak i z nim musisz uważać - niektóre
    programy ( zwłaszcza te instalowane fabrycznie) jak to w Linuksie mogą
    mieć wspólne biblioteki, tak więc usuwanie wszystkiego co się nie podoba
    może nie wyjść na zdrowie.

> [...]
    >
    > Monster zaliczył pajączka -- w głębi serca ;) cieszyłem się...
    > (teraz Monster w ogóle nie uruchamia się)
    >
    > Overmax... Trochę szkoda, ale sprawiał same trudności, choć
    > nie był złośliwy jak Monster... Akumulator w Overmaxie zdechł
    > bardzo szybko, jednogigabajtowy ,,dysk'' starczał niemal na
    > nic, A4 do najnowszych nie należał, brak LTE wbrew pozorom
    > też miał znaczenie... Ekran był straszliwie :) ciemny...
    >
    > Poobijany i brudny (popalcowany) Asus Max chyba chce żyć...
    > [miał dostęp do netu -- mógł gdzieś przeczytać: ,,nie zabijaj''...]

    A poza tym że poobijany co nie tak z Asusem?