  • Data: 2019-05-09 11:32:25
    Temat: Re: Ada Tutorial - w Instytucie Lotnictwa
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 May 2019 12:15:04 -0700 (PDT), Wojciech Muła wrote:

    > Zadanie dla chętnych: w ilu miejscach może tu polecieć wyjątek?
    > Type1 i Type2 to jakieś klasy dostarczone przez użytkownika,
    > nic o nich nie wiemy.
    >
    > Type1 fun(Type2 a, Type2 b)
    > {
    > if (a.get_value() > b.get_value()) {
    > return a.get_foo();
    > }
    >
    > return a.get_bar() + b.get_foo();
    > }
    >
    > w.

    Ja tak z ciekawości, bo napisałeś dalej, że jest tych miejsc 13, czy
    mógłbyś je wskazać? Nie programuję w C++, więc widzę tylko możliwość
    wysypki w wywołaniach metod (zarówno w nich samych jak i na ich braku czyli
    nilu). Ale z tego i tak nie wyjdzie aż 13. Czy masz tu na myśli jeszcze
    przeciążanie operatorów? Co jeszcze?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka