    Subject: Re: Adam Słodowy nie żyje...
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 11 Dec 2019 12:58:07 +0100

    > Chyba obecnie mimo wszystko najbardziej odpowiednia grupa.
    > https://poznan.wyborcza.pl/poznan/7,36001,25500621,a
    dam-slodowy-nie-zyje-autor-programu-zrob-to-sam-mial
    -96.html?fbclid=IwAR265R-VMfgAlwoXDK7_deN-DjnuTHPrpD
    DeaimG3pqZif22p8RqvjZ54D8#S.main_topic-K.C-B.2-L.1.m
    aly

    > Nie powiem, że wychował we mnie inżyniera, ale dla obecnie już geriatrii
    > była to swojego rodzaju zachęta i majsterkowiczowska klasyka PRLu. W
    > każdym razie pamiętam, że z zaciekawieniem oglądałem.

    Raz już była fałszywa informacja o jego śmierci.
    https://www.rp.pl/Telewizja/190719240-Informacja-o-s
    mierci-Adama-Slodowego-okazala-sie-falszywa.html

    Początkowo łudziłem się, że to fałszywka, ale niestety po sprawdzeniu
    okazało się, że tym razem informacja jest prawdziwa.

    Kiedyś majsterkowanie, jako swoisty surwiwal techniczny było
    koniecznością, bo wszystkiego brakowało.
    Teraz majsterkowanie jest zabawą i hobby.
    Tylko co ma wspólnego z dawnym majsterkowaniem, jak wszystkie składniki
    kupuje się w sklepie specjalistycznym, a szpulek drewnianych do nici
    brakuje.

    WM