    From: Trybun <Y...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Akumlator w samochodzie
    Date: Sat, 04 Jan 2014 12:38:02 +0100

    W dniu 2014-01-04 10:12, s...@g...com pisze:
    > W wakacje po pięciu latach kupiłem kolejny NOWY akumulator.
    > Nie najtańszy nie najdroższy - parametry zgodne z poprzednim.
    > Akurat się złożyło że przez ostatni kilka miesiący jak zrobię 50 km na tydzień do
    tego po mieście to jest dużo.
    > I auto nie zapaliło dzisiaj.
    > Kontrolki się zaświeciły i zgasły jak chciałem zapalić.
    > Silnik 1.4 benzyna.
    > A zimy jeszcze nie ma.
    > A ponieważ w najbliższym czasie zapowiada się że będę pokonywał takie dystanse.
    > Co robić?
    > Kupić nowy akumulator (na co wzrócić uwagę)?
> [...]
    miałem to pond 600 km

    Wygląda że wina akumulatora. Jest prawie nowy, a więc mimo tego że
    mógłby być niedoładowany to choć trochę powinien zakręcić rozrusznikiem.
    Możliwe jest też jakieś zwarcie w instalacji elektrycznej która
    rozładowało całkowicie baterię. Czyli - najlepszym wyjściem jest wizyta
    u dobrego autoelektryka.