  • Data: 2017-10-12 12:25:11
    Temat: Re: Arduino - zasilanie z baterii
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "miumiu" napisał w wiadomości grup
    >No moze to ekstremalne zastosowania, ale 1minutowy film 25fps to 1500
    >zdjec, przy 50fps to juz 3000 zdjec.

    Chodzi mi tylko o to, ze ta ilosc pasowala do mojej gumki na
    rzycisku - jakos podobnie wychodzilo samoczynnie, nie trzeba bylo nic
    kombinowac :-)

    Jak ktos potrzebuje inna czestotliwosc niz jego aparat sam robi, to
    oczywiscie musi kombinowac.

    P.S. sa takie programy na Androida, od razu nawet film robia.

    J.