    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sat, 15 Dec 2018 05:25:35 -0800 (PST)
    Subject: Re: Bać się?
    From: b...@g...com

    W dniu sobota, 15 grudnia 2018 13:29:15 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
    > Niedawno gdzieś widziałem info o jakimś małym czymś (niewiele większym
    > od rezystora SMD) odkrytym na jakichś płytach głównych, co dostarczało
    > gdzie trzeba wszystkie ważne informacje o działaniach użytkownika.
    > OIDP się wtedy okazało, że te płyty są popularne w wielu komputerach
    > stosowanych chyba w różnych instytucjach w USA.
    >
    > A potem się dziwić, że chińscy projektanci nie wiedzieć skąd znają
    > największe tajemnice przemysłowe innych krajów.

    Kto ma możliwości ten wyciąga co się da, oczywiście
    nie z każdego komputera.
    Było już o HDD
    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/kaspersky-ujawn
    ia-konie-trojanskie-uzywane-przez-amerykanski-wywiad
    /

    Szary konsument może co najwyżej dostarczyć info googlom
    w celach marketingowych, ostatnie co wyniuchałem, sorry za brak zawijania.
    Na grupie często padało okreslenie "głupie marketoidy", okazuje się
    jednak że nie takie głupie.

    Content Marketing w założeniu jest marketingiem z najbardziej ludzką twarzą. Jego
    podstawą jest zaufanie i autentyczność. Co stanie się z content marketingiem, kiedy
    content zaczną tworzyć boty?

    Content marketing aby był skuteczny powinien strategicznie czerpać z dostępnych na
    rynku narzędzi. Nowe technologie, a zwłaszcza sztuczna inteligencja, są w tym
    zakresie coraz bardziej przydatne. Ale i niebezpieczne.

    Człowiek stanowi nadal najważniejsze ogniwo, ale nie musi już wykonywać prostych,
    powtarzających się czynności.
    Musi umieć stworzyć efektywne schematy pracy, zaprogramować automaty, które go będą
    wspierać, skutecznie kontrolować proces i stale go optymalizować.

    Do stworzenia pełnego, 360-stopniowego obrazu klienta, niezbędne są algorytmy
    sztucznej inteligencji, które zintegrują rozproszone dane i na podstawie tysięcy
    informacji rozpoznają zainteresowania, intencje i dane demograficzne klientów.

    ... kluczem do portfela konsumenckiego jest personalizacja i kontekst, ale jakie
    korzyści musimy naszemu klientowi dać, aby pozwolił śledzić swoje ślady w sieci i
    poza nią?

    Nielseny:)
    Widz totalny konsumuje treści w TV i Internecie, łącząc obydwa media w
    najwygodniejszy dla siebie sposób. Skuteczny pomiar tej konsumpcji jest na
    wyciągnięcie dłoni, na co wskazują międzynarodowe doświadczenia Nielsena.
    Porozmawiajmy o widzu totalnym ("homo spectator") i o tym, jak mieć go zawsze w
    zasięgu.

    Badania neurologów wskazują, że marki takie jak Apple wywołują reakcje w mózgach
    fanów te same co religia.

    W 2017 zaszła cicha rewolucja w sposobie prezentowania wyników wyszukiwania w Google.
    Wykorzystując mechanizm RankBrain oraz Sztuczną Inteligencję Google coraz trafniej
    ocenia intencje osób pytających i udziela coraz lepszych odpowiedzi.

    ROPO - szukam w internecie-kupuję stacjonarnie to wyzwanie dla marketerów. Jak
    tworzyć reklamy w mobile, które będą miały wpływ na decyzje zakupowe w sklepach
    stacjonarnych

    https://forumiab.pl/agenda/

    > Skoro Huawei to firma założona przez chińskich szpiegów (nie miałem
    > pojęcia) i ręcznie sterowana przez chiński rząd to cieszę się, że go nie
    > kupiłem. Właściwie z artykułu wynika, że wszystkie chińskie firmy mogą
    > mieć coś z tego.

    Ja bym olał. Raczej wojna na górze, ktoś chce ukroić trochę tortu co spotyka się ze
    sprzeciwem konkurencji. Bardziej się rozchodzi o eliminację chińczyka i walkę o
    wpływy. Szpiegują wszyscy, tylko jedni są nasi, a inni już nie.

    Ostatnio były nawet protesty w Gliwicach jak chińczyki testowali sieć.
    https://www.24gliwice.pl/wiadomosci/szykuje-sie-prot
    est-przeciw-testom-5g-w-gliwicach-bedziemy-smazeni-p
    rzez-mikrofale-jak-parowki/

    > Wyobrażacie sobie ten chaos?

    Babcia ze szpadlem jest równie groźna.

    "75-letnia Gruzinka podczas poszukiwania miedzi na złom przypadkowo uszkodziła
    podziemny kabel i na kilka godzin zablokowała dostęp do internetu w sąsiedniej
    Armenii."