    From: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Biblioteka standardowa time.h i mikrokontrolery
    Date: Thu, 13 Sep 2018 03:14:42 -0400

    On 09/13/18 03:03, Atlantis wrote:

    > Płytka prototypowa na której działa ten przykład jest dość skromna - to
    > fakt. Flash jest w chwili obecnej prawie całkowicie zapchany, jednak
    > pamięci RAM pozostało jeszcze całkiem sporo. Wątpię, żeby mogło dojść do
    > napisania stosu. Biblioteka LCD działała prawidłowo na AVR, a po
    > przeportowaniu na STM32 program z nią również działa poprawnie, pod
    > warunkiem zastąpienia wbudowanego RTC osobną zmienną przechowującą
    > timestampa.
    >
    > Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy, to próba odczytywania RTC z
> [...]

    Ilość dostępnej pamięci nie ma żadnego znaczenia. Wystarczy zaalokować o
    1 bajt za mało na dane i struktury w pamięci zaczynają na siebie
    nachodzić. Nawet jeśli ponad nimi będzie jeszcze kilka MB nieużywanej
    pamięci.
    To że biblioteka działa na jednej platformie że oznacza że będzie
    działać na innej. Dlatego do debugowania zawsze powinno się używać jak
    najprostszego kodu testowego, z minimalną ilością zależności od
    dodatkowych komponentów.

    Poza tym że nie pochwaliłeś się jak inicjalizujesz hrtc, to na pierwszy
    rzut oka nie ma do czego się przyczepić.

    Jacek.