  • Data: 2019-08-19 23:11:12
    Temat: Re: Brakło 2,5km prądu
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...Jadę dalej, w końcu jakaś stacja będzie. Ale jadę jadę i
    > nic. Już zaczynamy zastanawiwć się nad naszym assistance a tu... jest
    > stacja. A na komputerze ... 001km zasięgu. Toyota zdaje się.

    Luuuzik :)
    Autostrada w DE, od 10km kreski na wyświetlaczu, stacji po horyzont nie
    ma. Wleczemy się chyba 70km/h słuchając klaksonów i tak... dojeżdżamy do
    najbliższego dużego miasta, a tam jest stacja! Ale była uciecha w
    samochodzie :)

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. jako kierowca też byłem w podobnej sytuacji, dawno temu na A4, kiedy
    jeszcze nie było żadnej stacji, czyli... 25 lat temu?