  • Data: 2016-08-29 21:51:14
    Temat: Re: C64 i karta SD
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS" napisał w wiadomości grup

    >To jest tak prosty system, że nawet XT powinien sobie poradzić.

    XT to bez problemu, ale pytanie brzmi, czy potrafisz napisac system
    plikow pod windows 10 :-)

    Bo ze Atari sobie z karta poradzi to jedno, ale chcialoby sie jeszcze,
    aby pecet sobie poradzil.

    Oczywiscie mozna jakos obejsc bez pisania drivera FS, ale to mniej
    wygodne bedzie.

    > I to wlasnie mnie martwi - pelna emulacja dosc skomplikowana bedzie

    >C64 z FATem sobie nie poradzi? Poradzi. [...]
    >To i FAT na C64 zrobię.

    Fat na C64 zrobisz, ale kilka ambitnych programow na oryginalna stacje
    dzialac juz nie bedzie.
    Co prawda - chyba nie ma potrzeby, aby dzialaly.

    J.