    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: California USA
    Date: Thu, 28 Aug 2014 09:49:36 -0500

    On Thu, 28 Aug 2014 13:03:19 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

> [...]
    sses-law-mandating-smartphone-kill-switch.html#tk.nl
    _today

    >wystarczyłoby, żeby operatorzy korzystali z możliwości, które już mają
    >czyli blokowania telefonów po IMEI. Taka funkcja jest dostępna od samego
    >początku GSM. A nie słyszałem jeszcze by któryś operator chciał to robić
    >po zgłoszeniu kradzieży

    Ponad 10 lat temu moja malzonka zgubila telefon. W stanei CT.
    Zglosilem w firmie Verizon. Po dwoch tygodznaich dosatlem telefon z
    firmy ze ktos usilowal zarejestrowac moj telefon w Filadelfii. Wiec
    jednak mozna. Tylko chyba sie nie oplaca

    A.L.