  • 111. Data: 2012-07-25 18:02:23
    Temat: Re: Ciekawostka/?miesznostka
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Krzysiek Kielczewski w
    <news:slrnk1004h.pv6.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail
    -ho.pl>:

> [...]

    ^^^^^

    > Zawierać sie zawiera. Ale za bardzo sugeruje, że o innych przepisach
    > cokolwiek wiedzą :)

    Twoja sugeruje, że nie jesteś człowiekiem ;P

    A wracając do tematu wyprzedzania z prawej to mistrzami lewego pasa IMHO są
    kierujący pojazdami z białymi rejestracjami zaczynającymi sie od S, albo
    czarnymi na KA i CZ, i wcale nie jadą z max dopuszczalną prędkością, tylko
    sporo wolniej.

    --
    Tomasz Nycz

  • 112. Data: 2012-07-25 18:19:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-25 16:17, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Oczywiście, że ma.

    To napinaj ze zdjęciem drogi na której wolno wyprzedzać prawym pasem i
    jest _oznakowany_ zakręt. Masz google street, ale czy masz tak dużo
    czasu? Dla ułatwienia na przy Powązkach w DC nie ma, więc jeśli tam nie
    ma, to raczej nigdzie w DC.

    Shrek.

  • 113. Data: 2012-07-25 18:20:53
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-25 11:39, J.F wrote:

    > Co dobrze widac powyzej - Shrek cos tam pamieta z kodeksu, ale mocno nie
    > wszystko.
    > Zreszta te przepisy o wyprzedzaniu sa akurat mocno pop*ne :-)

    A tam pamięta. Sprawdził. Co istotnego pominąłem? Człowiek się całe
    życie uczy... i głupi umiera;)

    Shrek.

  • 114. Data: 2012-07-25 18:24:37
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-25 07:55, nazgul wrote:

    > to już nawet nie jest śmieszne.
    > 16.4 precyzuje co się dzieje na prawej jezdni z 16.2
    > suma logiczna.

    A możesz mi powiedzieć po co _szczególny_ przepis dotyczący dwóch jezdni
    jednokierunkowych, jeśli w calości na pytanie którą jezdnią jechać
    odpowiada poprzedni art 16.1?

    Shrek.

  • 115. Data: 2012-07-25 19:31:21
    Od: MarcinJM <m...@g...pl>

    W dniu 2012-07-25 01:21, to pisze:
    > begin PlaMa

    > A dlaczego nie? Jak zobaczysz, że dres napieprza babcię po głowie to jej
    > nie pomożesz, bo od egzekwowania przepisów jest policja? Jak ktoś jedzie
    > z prędkością 200 km/h po autostradzie to robi praktycznie to samo.

    Gdyby mialo byc to samo, to byloby:
    "Widzisz dresa idacego po miescie, _potencjalnego_ morderce emerytki, i
    co? nie skopiesz mu dupska? (oczywiscie, ze nie, strach nie zezwala)"
    Trolujesz chlopie straszliwie.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 116. Data: 2012-07-25 20:23:37
    Temat: Re: Ciekawostka/śmiesznostka
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Nie.

    Tak.

    > Krzysiek Kiełczewski

    B16

    --
    ignorance is bliss

  • 117. Data: 2012-07-25 21:29:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 25.07.2012 Shrek <u...@d...invalid> napisał/a:

> [...]
    > jest _oznakowany_ zakręt. Masz google street, ale czy masz tak dużo
    > czasu? Dla ułatwienia na przy Powązkach w DC nie ma, więc jeśli tam nie

    A dlaczego nagle ma być i niebezpieczny zakręt i wyprzedzanie z prawej?
    Ja pisałem o wyprzedzaniu z prawej, na prostej drodze. O wyprzedzaniu na
    zakręcie wspomniałem jako o drugim przypadku przepisów napisanych bardzo
    niezrozumiale i nie znanych przez kierowców.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 118. Data: 2012-07-25 21:31:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    l-ho.pl>:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^

    > Twoja sugeruje, że nie jesteś człowiekiem ;P

    To przecież oczywiste, że ja jestem nadczłowiekiem ;-P

> [...]
    > czarnymi na KA i CZ, i wcale nie jadą z max dopuszczalną prędkością, tylko

    Moim zdaniem wszyscy, może z przewagą trzyliterowych rejestracji.
    Prędkosci względem ograniczenia też bardzo różne.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 119. Data: 2012-07-25 22:44:02
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-07-25 21:29, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > A dlaczego nagle ma być i niebezpieczny zakręt i wyprzedzanie z prawej?

    "o to kiedy i gdzie wolno wyprzedzać, ze szczególnym
    uwzględnieniem wyprzedzania z prawej oraz na zakręcie."

    Dlatego?

    > Ja pisałem o wyprzedzaniu z prawej, na prostej drodze.

    NIe, pisałeś o szczególnym uwzględnieniu zakrętu, co ma się nijak do
    prostej drogi.

    A na prostej drodze można praktycznie zawsze, kiedy dozwolone jest
    wyprzedzanie z lewej, czyli na zasadach ogólnych. Dwukierunkową jezdnię
    z dwoma pasami w każdą stronę, poza zabudowanym można na siłę szukać,
    ale ja nie mam czasu na pierdoły. Może ty dasz przykład takiego
    przypadku? Poza tym egzotycznym przypadkiem, nie ma znaczenia z prawej
    czy lewej (jeśli oczywiście są dwa pasy, inaczej dyskusja staje się
    bezprzedmiotowa;).

    Shrek.

  • 120. Data: 2012-07-25 22:52:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin MarcinJM

    > Gdyby mialo byc to samo, to byloby:
    > "Widzisz dresa idacego po miescie, _potencjalnego_ morderce emerytki, i
    > co? nie skopiesz mu dupska? (oczywiscie, ze nie, strach nie zezwala)"
    > Trolujesz chlopie straszliwie.

    Dres idący po ulicy nie jest niczym potencjalnym, chyba, że już kogoś
    zaczepia (ale jeszcze nic nie kradnie).

    --
    ignorance is bliss