  • Data: 2018-07-10 16:11:34
    Temat: Re: Co kupic?
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > ale tak czy siak brałbym note 5 lub mi5

    a tak z ciekawości to co te punkty antutu mierza/przedstawiają/pokazują

    bo mam seata który ma 60 KM i Mazde 6 120 KM
    i naprawdę nie wiem które auto jest szybsze
    bo mazda niby KM więcej ale cięższa jest.

    Ja kupiłem żonie MI A1 bo to (podobno) czysty android i ma mięc wsparcie
    przez dwa lata googla.
    Pytanie od kiedy liczone.

    Ale wracając do tematu :
    "
    AnTuTu pozwala na przetestowanie wszystkich najważniejszych elementów składających
    się na ogólną wydajność smartfona czy tabletu. Pod lupę brany jest zatem naturalnie
    procesor, układ graficzny i pamięć RAM, ale poza tym przeprowadzany jest również
    test I/O. Po przeprowadzeniu wszystkich testów otrzymujemy wynik w każdej z tych
    kategorii, jak również ogólny rezultat jaki osiągnęło testowane urządzenie.
    "

    i jak to ma się do

    "
    Użytkuję mi5 64/3gb od ponad roku. Na początku telefon działał sprawnie ale po
    aktualizacjach tak zwolnił, że mam ochotę go wyrzucić przez okno. Zwykłe aplikacje
    typu zegar, kalendarz, sms potrafią się zacinać. Już nie wspomnę o bardziej
    wymagających aplikacjach. Telefon raz dziennie czyszczony przez panel sterowania ze
    zbędnych plików ale to nic nie daje. Nie polecam bo xiaomi zwalnia telefony po
    aktualizacjach w mojej ocenie. Nie kupię już telefonu od nich. Nie polecam.
    "
    czy ten uzytkownik ma nadal X tysiecy punktów antutu czy nie?