  • Data: 2018-01-11 11:45:16
    Temat: Re: Co wybudza mój komputer?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Na ile rozumiem ten komunikat, to wyglada on na planowany reboot po
    > aktualizacji.

    Może być. Były jakieś aktualizacje, był restart ale czasem jeden nie
    wystarczy.

    > Czyli cos w stylu, że zrobiłeś update ale na pytanie o
    > restart odpowiedziałeś, że później lub samo update było planowane na
    > określoną godzinę co właśnie spowodowało wybudzenie. Mozliwe?

    Wydaje mi się, że nie... ale nie wykluczam. Sprawdziłem natomiast
    uzbrojone waketimery i nie znalazłem żadnego. Hipotetycznie nic nie
    powinno wybudzać komputera a już w szczególności gdy jest on wyłączony,
    nie uśpiony.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek