  • Data: 2018-01-11 11:57:28
    Temat: Re: Co wybudza mój komputer?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-01-2018 o 11:08, pueblo pisze:

    > Masz podane na własnym screenie, jakie zadanie w hormonogramie zadań to
    > zrobiło. Kiedyś juz o to pytałeś i wtedy napisałem ci żeby właśnie to
    > zadanie wyłączyć albo odznaczyć opcje uruchamiania komputera przez to
    > zadanie.

    Ok, gdybym potrafił je namierzyć to nie pisałbym tu. Otwieram
    harmonogram i czego mam szukać? Nie mam ścieżki takiej jak
    \Device\Harddiskvolume4\...

    Otwierać każdą pozycję po kolei? No dobrze, otworzyłem wylosowaną o
    nazwie CreateObjectTask. Skąd mam wiedzieć, że to jest ta pozycja a nie
    inna?

    Komunikat jaki przytoczyłem nic kompletnie mi nie mówi.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek