    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Cofanie licznika
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 18 Jan 2020 19:59:53 GMT

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Może to chłopaki z Wrześni rozkręciły akcję hejterską
    > nowego prawa żeby zdyskredytować pomysły rządu.

    W sensie ze policja? Tez miałem takaa mysl ale nie sadze zeby przecietny
    obywatel rozumiał, ze to nowe prawo jest głupie, nawet majac tak skrajne
    przykłady przed oczami. Zrozumie dopiero jak mu licznik padnie, naprawi i
    zostanie oskarzony o oszustwo...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'