    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 31 Mar 2017 10:37:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Czego nie lubicie jako programiści?
    From: s...@g...com

    > czym zostałem
    > ostatnio zjebany...

    Widać ty też jesteś jednym z owych bezimiennych "zjebanych" którzy uprzykrzają mi
    życie. Jeden z nich siedzi w Micro$oft i wymyśla prawa dostępu, automatyczne akcje
    systemu po włożeniu nośnika, małe okna wprowadzania ustawień w zmiennych systemowych,
    wymyśla manifesty i podpisy cyfrowe, zbieranie wszelkich wprowadzanych danych
    (szpiegostwo!!!). Drugi zjebany siedzi w Google i pisze w Java system operacyjny na
    urządzenia zasilane bateryjnie (no comment), wymyślił, że niedokładne wyszukiwanie w
    Google jest lepsze od dokładnego, no bo przecież w sumie to Google wie lepiej niż Ty
    co chcesz znaleźć. Inny zjebany ciągle otwiera okno w pracowniczym kiblu, choć tam
    praktycznie nie śmierdzi. Inny zjebany (tym razem domowy) łaja mnie za wszystko i
    nazywa pasożytem (mimo, że łącznie z dojazdami do pracy nie ma mnie w domu 11h). I
    mimo, że zjebanemu pomagałem więcej niż ktokolwiek inny twierdzi, że w niczym mu
    jeszcze nie pomogłem. Jeszcze inny zjebany wymyślił, że w zasadzie chleb nie musi być
    wypieczony, bo wystarczy, że jest upieczony - skutek jest taki, że chrupiącego chleba
    czy chrupiącej bułki już dziś w normalnym sklepie nie kupisz (przynajmniej w mojej
    okolicy). Wielkie kariery zjebani robią w dziale architektury krajobrazu urzędów
    miejskich - np u nas zrobili ścieżkę rowerową do której nie prowadzi żadna inna droga
    tylko z jej drugiego końca, bo jej wjazd jest ogrodzony barierą jak na autostradzie i
    kanałem z drugiej strony (teraz rozpoczęli budowę kładki na drugą stronę tego kanału,
    tak, że już będzie można wjechać na tą ścieżkę). Zjebani zawsze lepiej wiedzą jak
    poprowadzić chodnik od tych co chodzą po tych ścieżkach i idą zwykle "na skróty...

    Pewnie Wy znacie nie jedno dzieło "zjebanego", tyle że nie nazywaliście go do tej
    pory w ten sposób...