    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Czy komputery pomagają?
    Date: Mon, 16 Apr 2018 14:59:03 +0200

    dyskusyjnych:Q50BC.239546$o...@f...ams1...
    On 2018-04-16, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wybierasz indywidualne cechy a to trzeba raczej spojrzeć na całość.
    >Poza
    >tym nikt nie mówi, że to wszystko są przydatne zmiany :) CHodzi
    >bardziej
    >o stopień skomplikowania.

    No wlasnie - skomplikowali, skomplikowali, lepiej nie jest, a 100x
    szybszy komputer chodzi wolniej :-)

    >I był identyczny z obecnym?

    Identyczny to nie, ale czy duzo gorszy ?

    >A tak w ogóle dużo się tam robotów używa? :)
    >Nb. też interesujące, że panowie wskazali jako obszar postępu handel,
    >gdzie akurat stopien skomplikowania za bardzo się nie zmienił.

    Moze im zainstalowali kasy samoobslugowe i juz znacznie mniej ludzi
    trzeba :-)

    >Mówisz o użyteczności, ja o złożoności, to często dwie różne sprawy
    >:)
    >To, że uważasz, że coś nie jest użytecznie nie zmienia faktu, że
    >funkcji
    >jest więcej.

    No wlasnie ... jakby nie. Robi ten nowy excel z grubsza to samo co
    stary.
    Jesli nie mniej, bo teraz trudno znalezc potrzebne funkcje :-)

    A to niewatpliwie.
    Tylko one bezproduktywne sa :-)

    J.