-
X-Received: by 2002:a81:9b04:: with SMTP id s4-v6mr183738ywg.0.1541502241429; Tue, 06
Nov 2018 03:04:01 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:9b04:: with SMTP id s4-v6mr183738ywg.0.1541502241429; Tue, 06
Nov 2018 03:04:01 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!e5-v6no458029qtr.0!news-out.google.
com!h3ni821qtk.1!nntp.google.com!e5-v6no458024qtr.0!postnews.google.com!glegrou
psg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 6 Nov 2018 03:04:01 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5bdf0ed8$0$3747$426a34cc@news.free.fr>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
References: <5bdec113$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
<2...@g...com>
<5bded746$0$15163$426a74cc@news.free.fr>
<5bdef21d$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdefeec$0$15186$426a34cc@news.free.fr>
<5bdf0b57$0$476$65785112@news.neostrada.pl>
<5bdf0ed8$0$3747$426a34cc@news.free.fr>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Czy taka okazja?
From: s...@g...com
Injection-Date: Tue, 06 Nov 2018 11:04:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 4523
X-Received-Body-CRC: 1777295766
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643256
[ ukryj nagłówki ]W dniu niedziela, 4 listopada 2018 16:23:05 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste napisał:
> On Sun, 04 Nov 2018 16:08:07 +0100, Uzytkownik wrote:
> > A skąd wiesz, że dziadek nie piekł chleba wodnego?
>
> Faktycznie, o tym nie pomyślałem. Ale czekaj czekaj...
>
> > Wszak według Ciebie wystarczy upiec chleb i wody już nie ma.
>
> Nie ma, kiedy pomieszczenie jest wentylowane, tj. uchodzi w atmosferę i
> dzieci na drugim końcu świata cieszą się że deszcz spadł. Ale tutaj mamy
> garaż niewentylowany, więc dziadek piekąc chleb wodny wzmagał jeszcze
> proces korozji.
>
> Noc - zimno - woda z powietrza skrapla się na zimnych powierzchniach
> całego samochodu, wewnątrz i zewnątrz,
OK.
> w każdą szparkę wredna małpa
> wchodzi.
Nie, najpierw na zimnych elementach sie osadza. Potem ewentualnie na reszcie. Ale i
tak najpierw szyby, potem metalowe elementy, potem ewentualnie reszta.
> Rdza zadowolona i chrupie aż sąsiedzi się budzą. Przychodzi
No to to jeszcze sie okaze.
> ranek, dziadek przychodzi do nieogrzewanego,
To o chlebie wytniemy, nie ma znaczenia przy zamknietym niewentylowanym garazu. Chyba
ze tak se chciales po pisac w temacie ale nie na temat.
> I tak dzień w dzień. Po 4 latach samochód się aż sam przewrócił.
>
No nie.
Jak garaz zamkniety i nie wietrzony to ta wilgoc tam se bedzie w ilosci stalej. W
nocy osiadzie, z rana odparuje. Jak nie wietrzone to nowa wilgoc tam nie przyjdzie.
Mam pare pomieszczen gdzie wentylacji nie ma i tam cudownie mi sciany nie podciekaja
woda i nie moge stamtad tej wody zbierac aby podlac pokrzywy.
A jak pomieszczenie wentylowane to wieczorem nawietrzy i przyniesie wilgoc ktora
osiadzie na aucie a z rana te wilgoc wyniesie bo rano tam bedzie jej wzglednie
wiecej.
Nie tworzcie teorii na sile. Auto gnije ciagle i tylko i wylacznie woda jaka na nim
jest plus te reagenty ktore w niej sa moga blache chrupac.
Jak auto po zimie jest umyte i stoi w garazu to tylko wzgledna wilgotnosc wplywa na
szybkosc rdzewienia. Lub ewentualnie to czy auto ciagle jest pokryte rosa czy nie.
Inna sprawa jak garaz jest otwierany w nieoptymalnych porach i rzeczywiscie powietrze
naplywa do niego a auto dziala jak powierzchnia skraplacza.
Mialem kiedys sterte blach MM-ek. Troche zuzylem na plotek. I jakims cudem te MM-ki
co robily za niemalowany plot duzo gorzej wygladaja dzis niz te ktorych nie zuzylem i
lezaly w wilgotnym chlewiku razem z pasza dla zwierzakow i reszta klamotow.
Auto nieuzywane starzeje sie tak samo jak uzywane, co ma zgnic zgnije. Roznica jest
tylko taka ze auto eksploatowane ma szanse sie tej zrdzy z niektorych elementow
pozbyc i dalej wygladac jak malo zardzewiale mimo ze wage stracilo.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.11.18 12:39 Mateusz Viste
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-29 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B (2 miejsca) <=
- 2024-04-29 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-04-29 Ulm => IT Network Engineer <=
- 2024-04-29 Gdańsk => UX/UI Designer <=
- 2024-04-29 Gdańsk => AI Specialist <=
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-29 Warszawa => Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa <=
- 2024-04-29 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-04-29 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-04-29 Warszawa => Google Ads Freelancer <=
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM