eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzy warto od czasu do czasu "przygazować"? › Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
  • X-Received: by 10.140.92.225 with SMTP id b88mr9577qge.25.1406274983541; Fri, 25 Jul
    2014 00:56:23 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.92.225 with SMTP id b88mr9577qge.25.1406274983541; Fri, 25 Jul
    2014 00:56:23 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!h18no7214252igc.0!news-out.g
    oogle.com!cz11ni22298qab.1!nntp.google.com!j15no2466279qaq.0!postnews.google.co
    m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 25 Jul 2014 00:56:23 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <lqsr0a$ktp$2@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.22;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.22
    References: <lqrmts$i8p$1@node1.news.atman.pl> <lqruvn$qj5$1@node1.news.atman.pl>
    <lqs3qj$a4$1@node1.news.atman.pl> <lqsr0a$ktp$2@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Czy warto od czasu do czasu "przygazować"?
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Fri, 25 Jul 2014 07:56:23 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2539850
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 25 lipca 2014 07:46:41 UTC+2 użytkownik WW napisał:
    > > Ma�o kto wie �e jad�c na za niskich obrotach zu�ywasz silnik
    > > (konkretnie to wa�, cylindry i pier�cienie) du�o mocniej
    > > ni� jad�c na normalnych i nawet na wi�kszych (ale nie na czerwonym)
    > > obrotach.
    >
    > Zaciekawi�e� mnie.
    > Dlaczego tak siďż˝ dzieje?

    Pewnie dlatego, ze do jazdy z dana predkoscia potrzebna jest jakas konkretna wartosc
    mocy. Moc = moment * obroty, wiec im mniejsze obroty tym moment na wale musi byc
    wiekszy, czyli wieksza sila...

    A co do "przeagazowywania", to tez tak robie... mam kawalek drogi z dobra
    widocznoscia i co jakis czas jak jest pusto, to przeciagam na 2 i 3 do czerwonego...
    Poprzednio mialem astre 1.6 XEL slynaca z padajacych EGRow, u mnie wytrzymal od
    nowosci do sprzedazy 16 lat, ponad 250tys km...

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: