  • Data: 2019-02-06 15:41:47
    Temat: Re: Czy warto produkować coś w Polsce dzisiaj
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Wymyśliłem urządzenie do gotowania.
    I nigdzie nie mogę znaleść takiego rozwiązania.

    > To jeszcze wspomnijmy, że patenty to nie są darmowe instrumenty ochronne
    > i kosztują dużo więcej niż się przeciętnemu wynalazcy amatorowi wydaje.

    Zgoszenie jest stosunkowo jest tanie.
    I działa przez jakieś chyba dwa lata.
    Potem trzeba już płacić grubą kasę.
    Ale ten wpis nie o tym.

    Oglądałem targi CES
    "nowych technologi" i tak patrze że 90% z tego to wszystko takie
    "mało odkrywcze".
    I tak się zastanawiam może nie musi być odkrywcze
    wystarczy że będzie praktyczne.
    I zacząłem już liczyć ile zarobie kasy.
    I wtedy trafiłem na to

    https://youtu.be/dq0H9MI9ZsI?t=558 (ktoś oficjalnie zrzyna wzór urządzenia)

    I tak się teraz zastanawiam czy produkcja garnka
    w Polsce przez amatora ma jakikowiek sens.