  • Data: 2020-03-19 11:51:12
    Temat: Re: Czytniki kart
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19.03.2020 09:18, ąćęłńóśźż wrote:
    > Testuję m.in. prędkość różnych posiadanych kart SD/micro i zauważyłem,
    > że o ile różni się w nich prędkość zapisu (od do ), to prędkość odczytu
    > wszystkich bez wyjątku oscyluje wokół 30 MB/s.
    > Sugeruje to, iż wąskim gardłem jest zapewne prędkość odczytu przez
    > adapter karta SD -> USB 3.0
    > Akurat teraz używam czytnika Transcend  RDF5 (kupiony w 2014 za raptem 5
    > funtów), sprawdzę też innym czytnikiem Kingston MobileLite G4, który
    > zwykle uważałem za szybszy.
    > Ale pytanie:
    > Które czytniki USB 3.0 kart SD/microSD pozwalają na prędkości odczytu
> [...]

    Czy aż tyle to nie wiem, ale według moich obserwacji bardzo szybki jest
    czytnik Kingston: https://www.ceneo.pl/30911073

    Sprawdziłem go przed chwilą programem H2testw, z kartą SanDisk Extreme
    Pro 128 GB wyszła prędkość zapisu 82,3 MByte/s, odczytu 89,7 MByte/s
    (specyfikacja techniczna karty mówi o maksymalnych czasach odpowiednio
    90 i 170 MByte/s). Tyle że te czytniki czasami podobno mają problemy
    gniazdami USB3 na przednim panelu.