  • Data: 2020-04-11 21:50:24
    Temat: Re: Czytniki kart
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś doszły do mnie karty pamięci SDXC UHS-II, co prawda aparat obsługuje tylko
    UHS-I, ale zamawiając karty UHS-II 1667x zależało mi
    na szybszym ściąganiu z karty zrobionych zdjęć na serwer / do komputera (do tej pory
    miałem 400x-667x).
    Potrzebuję więc czytnika ze złączem UHS-II i widzę, że oferta na rynku chudziutka, oj
    chudziutka i drogo (!!), jednym z tańszych
    (90-100 zł) jest przykładowo:
    http://rad-wik.pl/produkt/czytnik-kart-sandisk-uhs-i
    i-usb-3-0-sddr-399-g46/
    Ale za 1/5 tej ceny jest na eBay ta sama wersja tyle że na USB-C:
    www.ebay.pl/itm/SanDisk-USB-3-0-Reader-Card-Reader-U
    HS-II-Extreme-PRO-USB-C-SDDR-389-for-SD-Card/1139194
    89126
    www.ebay.pl/itm/SanDisk-USB-3-Reader-Kartenleser-UHS
    -II-Extreme-PRO-USB-C-SDDR-389-fur-SD-Karte/11374141
    4545
    więc zamówiłem z HK, a zanim przyjdzie muszę znaleźć kabelek-przejściówkę z gniazdem
    USB-C z jednego końca i klasyczną wtyczką USB
    3.0 z drugiego.

    -----
    > Dzisiaj zamówiłem nowszy czytnik Kingstona, który podobno w odczycie wyrabia do 300
    Mbyte/s:
    > www.x-kom.pl/p/550477-czytnik-kart-usb-kingston-mobi
    lelite-plus-sd-usb-32-gen1.html