  • Data: 2020-04-13 20:26:44
    Temat: Re: Czytniki kart
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.04.2020 16:59, ąćęłńóśźż wrote:

    Ja z poprzednim czytnikiem Kingstona żadnych problemów nie miałem, nie
    licząc dwukrotnego spadku transferu z gniazd na przednim panelu (ale
    nadal chodził w trybie USB3). Z nowym zobaczymy, na razie wszystko działa.

    > i jeszcze wrzuć
    > na jakim chipsecie jest ten Plus (menedżer sprzętu powinien wykryć).

    Właśnie nie potrafię dojść, jaki to jest chipset. Może w złym miejscu
    szukam. Hardware Ids ma takie:

    USBSTOR\DiskKingstonUHS-II_SD_Reader0003
    USBSTOR\DiskKingstonUHS-II_SD_Reader
    USBSTOR\DiskKingston
    USBSTOR\KingstonUHS-II_SD_Reader0
    KingstonUHS-II_SD_Reader0
    USBSTOR\GenDisk
    GenDisk

    > W drodze do mnie Sandisk (niestety na USB-C + kabelek/przejściówka czyli
    > ewentualne źródło kłopotów), porównamy chipsety.
    > G4 ma pod Win 10 pewną ciekawą cechę: gdy chcesz wysunąć urządzenie ,
    > "wysuwasz" kartę (przykładowo "Remove F:, G:"), a nie czytnik.
    > W przypadku czytnika Transcend to Win 10 chce wysuwać czytnik, a nie kartę.
    > Jedno i drugie rozwiązanie ma zalety i wady.
    > Jak jest z nowym Plusem?

    Wysuwa czytnik. Wolałbym, żeby wysuwał kartę, jak w starym czytniku, bo
    ten nowy czytnik cały czas jest widoczny jako napęd, niezależnie od
    tego, czy jest z kartą w środku, czy bez.