  • Data: 2020-04-13 16:59:36
    Temat: Re: Czytniki kart
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak dzięki, zapomniałem że było o tym nowym.
    Stary G4 też był super na początku, w necie masa info o niekontaktujących stykach po
    jakimś czasie (dziś po południu nie jestem w
    stanie go rozpoznać w kilku sprzętach, a rano był widziany przez komp (tylko w jednym
    z gniazd 3.0), więc to nie wina komputera,
    gniazda 2.0 rozpoznają G4 bez problemu.
    Jakby coś się działo (czego nie życzę) daj proszę znać, i jeszcze wrzuć na jakim
    chipsecie jest ten Plus (menedżer sprzętu powinien
    wykryć).
    W drodze do mnie Sandisk (niestety na USB-C + kabelek/przejściówka czyli ewentualne
    źródło kłopotów), porównamy chipsety.
    G4 ma pod Win 10 pewną ciekawą cechę: gdy chcesz wysunąć urządzenie , "wysuwasz"
    kartę (przykładowo "Remove F:, G:"), a nie czytnik.
    W przypadku czytnika Transcend to Win 10 chce wysuwać czytnik, a nie kartę.
    Jedno i drugie rozwiązanie ma zalety i wady.
    Jak jest z nowym Plusem?

    -----
    > Przecież już dyskutowaliśmy to 23-24 marca. Działa bardzo dobrze. Wynik tego
    czytnika (Kingston MobileLite Plus) na płycie MSI
    > B450-A PRO MAX z procesorem Ryzen 5 3600, karta SD SanDisk Extreme Pro 128 GB,
    system W10:
    H2Test:
    Writing speed: 98.9 MB/s
    Reading speed: 164 MB/s
    USBDeview:
    Writing speed: 58.79 MB/Sec
    Readinf Speed: 174.42 MB/Sec
    W odróżnieniu od poprzedniego modelu, przy podłączeniu do gniazd na przednim panelu
    prędkość nie spada.
    Bardzo lekki. Nie grzeje się (w odróżnieniu od poprzedniego modelu), jest na jakimś
    innym chipsecie, hardware ID ma inne:
    USB\VID_11B0&PID_3306&REV_0003
    Na liście Universal Serial Bus controllers występuje jako "USB Mass Storage Device"
    (poprzedni występował jako "Realtek USB 3.0 card
    reader").