  • 61. Data: 2011-07-13 21:30:56
    Temat: Re: [DC] szynomiszcz
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:19, 'Tom N' pisze:

    > Podjechać troszkę dalej, co zrobił,

    No właśnie, więc w czym problem? Przecież on tam był wcześniej...

    > ale już wtedy z prawej się tramwaj na
    > skrzyżowanie pchał,

    Jak pisałem - tramwajarz z prawej był niezbyt "intelygentny"

    > albo nie wjeżdżać na skrzyżowanie tak daleko -- akurat
    > na tym da sie bez problemu nie skręcać w lewo na zakładkę.

    Nie zakładajmy, że każdy zna w szczegółach każde skrzyżowanie.

    > I obydwoje (laguna i corolla) powinni po tysiąc razy ten film obejrzeć i
    > zwrócić uwagę czego nie zrobił biały bus :)

    Obejrzeć mogą, ale nie zgadzam się z Tobą, że corolla zrobiła cokolwiek
    źle - zresztą napisałem o tym wcześniej.

  • 62. Data: 2011-07-13 21:38:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-13 21:09, DoQ pisze:

    > To co, odizolowali ich od siebie, że nie mogli wcześniej
    > wspólnie ustalić co i jak i dojść do porozumienia? :))) Może nie
    > byli w stanie zapamiętać :)

    Tak jakby. Po zdarzeniu jeden został oddelegowany na jakiś
    komisariat pod RADOM :), 2 zmienił jednostkę w Warszawie.
    Spotkali się pod salą rozpraw. Z racji mojej obecności nie
    pogadali sobie. Popieprzyli przez 15 minut o tym jak jednego z
    nich komendant rzucił hasło: akcja "narkomani" jako, że niską
    wykrywalność mają to muszą każdemu kieszenie małolatowi trzepać
    i zatrzymywać za maryśkę. Może "konfabuluję" ale mam dziwne
    wrażenie, że ma jakieś znaczenie w przeprowadzce, że ta parka
    była znana na włochach za ciągłe stanie na połączeniu ulic
    Naukowej i Czereśniowej pod zakazem wjazdu wszelkich pojazdów
    (tamtędy wszyscy którzy nie chcieli tkwić w korku na popularnej
    cięli w stronę ulicy przesmyk i pokonywali odcinek 40 metrów pod
    zakaz). Ale może przesadzam choć ode mnie próbowali 2 krotnie
    tam łapówę wyłudzić (znaczy się od kierowcy, ja siedziałem
    znietrzeźwiony jako pasażer).

    > Mogą odkopać historię mandatów sprzed 10lat powiedzmy?? Zawsze
    > mnie to zastanawiało, czy prowadzą jakąś ewidencję nawet
    > przedawnionych czynów...

    Mają. Dokładnie to samo było w uzasadnieniu wyroku, który
    uwaliłem w słupsku.

    > Czyli jednak sąd wychodzi z założenia że "policjant ma zawsze
    > rację" ...
    > Wiadomo coś kiedy?

    Totalnie nic :)

    A ! Żeby było wesoło ;) Pani sędzina chyba jednak starała się
    coś zrobić żebym się nie odwoływał, bo dała 200 grzywny, a
    koszty przerzuciła na skarb państwa :)

    W każdym razie - w związku z poprzednim flejmikiem którego
    rozpętałem o tym czerwonym świetle czuję się w obowiązku
    przedstawić brzmienie wyroku na łamach pms, niezależnie czy
    będzie dla mnie korzystny czy nie.
    --
    Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
    KURWA !!!

  • 63. Data: 2011-07-13 21:40:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.07.2011 21:02, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

> [...]
    > wiary biegłemu i zarządowi dróg, że stoi na skrzyżowaniu inny
    > sygnalizator niż ten, który widzieli policjanci.

    Która nic ci nie da, bo druga instancja może najwyżej odnieść się do
    błędów proceduralnych pierwszej.

    Interpretacja - z dowolnym odrzucaniem dowodów przez niezawisły sąd
    niższej instancji - co do zasady nie podlega ocenie drugiej instancji.

    W mojej sprawie też sąd zeznania biegłego odrzucił a druga instancja
    przyklepała popisując się dodatkowo w uzasadnieniu stwierdzeniem, że
    jedna osoba mogła jednocześnie przebywać fizycznie w dwóch różnych
    miejscach.

    Takie kurestwo (za przeproszeniem prostytutek).

  • 64. Data: 2011-07-13 21:46:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-07-13 20:42, Artur Maśląg pisze:

    > Taaa, w weekend w okresie urlopowym :)
    >
    > Na filmie to też same solówki jeździły ;)

    Dzisiaj nie weekend i jechałem taką jak najbardziej :P
    Jakieś 70coś tam Żerań FSO - Dw. Wschodni ;P

    Pozdrawiam !

  • 65. Data: 2011-07-13 21:47:10
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-13 21:21, Shrek pisze:

    > "tramwaj ruszający z pętli włącza się do ruchu i
    > musi przepuścić wszystkich".

    O kurczę, aż sprawdziłem, i wyszło, że mieli rację. Ciekawe co jeśli
    tramwaj prejażdzając przez pętle, nie ma tam wcale pętli;) No i gdzie
    szukać definicji pętli;)

    Shrek.

  • 66. Data: 2011-07-13 21:52:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Dziwne ;) Pierwszy raz od dłuższego czasu się z Tobą zgadzam :)

    http://www.tvnwarszawa.pl/absurdy,news,jazda-po-wars
    zawsku-byle-sobie-nie-pomoc,243675.html

  • 67. Data: 2011-07-13 21:54:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-07-13 21:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Która nic ci nie da, bo druga instancja może najwyżej odnieść
    > się do błędów proceduralnych pierwszej.

    A tu się nie zgodzę. Postawiono mi "zarzut" opuszczenia
    skrzyżowania gdy sygnalizator X wyświetlał światło. Sąd nie
    wziął pod uwagę 3 spójnych dowodów twierdzących, że takiego
    sygnalizatora tam nie ma. Zatem za czyn mi zarzucany ukarany być
    nie mam prawa. Ale to, że "niezbadane" są to i ja dobrze wiem i
    mi mówić nie musisz.

  • 68. Data: 2011-07-13 21:54:49
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Artur Maśląg w <news:ivkrpq$utj$1@mx1.internetia.pl>:

> [...]
    [...]
    > Nie zakładajmy, że każdy zna w szczegółach każde skrzyżowanie.

    Oj, ja tez nie znam tego skrzyżowania, ale z tego co widzę na filmie, to
    zaraz za trawnikiem zjechałbym maksymalnie w lewo (im dalej, tym tory bliżej
    przerywanej, a wcześniej można więcej miejsca na lewym pasie zostawić) --
    reszta by poszła z automatu i kilka samochodów z tyłu by sobie pojechało
    prosto, a lewoskręt bez zakładki by wyszedł,

    > Obejrzeć mogą, ale nie zgadzam się z Tobą, że corolla zrobiła cokolwiek
    > źle - zresztą napisałem o tym wcześniej.

    Ale ja nie pisałem, że zrobiła źle, pisałem, że mogłaby lepiej :D

    --
    Tomasz Nycz

  • 69. Data: 2011-07-13 22:13:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-13 21:46, Czarek Daniluk pisze:
> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Dzisiaj nie weekend i jechałem taką jak najbardziej :P

    Ale "okres urlopowy" :)

    > Jakieś 70coś tam Żerań FSO - Dw. Wschodni ;P

    Bardzo być może :) Na 709 to nawet krótkie Ikarusy spotkałem :)

  • 70. Data: 2011-07-13 22:13:45
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Czekam, aż wdrożą system, który miał początek 1 lipca 2011. Oprócz
    > pomiarów prędkości to wjeżdżanie na czerwonym, blokowanie itd.
    > W końcu może będzie normalnie.

    I mam nadzieje, ze w podobnej sytuacji mandat dostanie kierowca Laguny i
    obaj motorniczy. Ich zakaz wjezdzania na skrzyzowanie, gdy nie ma mozliwosci
    zjazdu tez obowiazuje.

    I oby taka lekcja podzialala skutecznie.

    --
    Axel