    From: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: DLGDIAG Full Erase
    Date: Sat, 31 Aug 2019 18:49:51 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 31 Aug 2019 11:47:15 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5d6a4223$1$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    od ąćęłńóśźż <...@...pl> :
    >Już trzydziestą godzinę komp i DLGDIAG zapisuje na dysku zera (Full Erase)
    strumieniem 10 MB/s.

    Nie wiem co to za dysk, ale 10MiB/s dla zerowania to tak na oko kilkanaście razy za
    mało.
    Chyba, że to jakiś test motylkowy(moim zdaniem bez sensu), coś w rodzaju DDD z
    Victorii
    albo dysk jest zwalony.
    Wywal ten program i wykożystaj coś, czego działanie jest znane i zdeterminowane, na
    przykład Victoria(najnowsza to 4.73b):
    http://files.hddguru.com/download/Software/Victoria%
    20For%20Windows/
    Można też pojechać programem HddScan, ma test motylkowy dla odczytu:
    http://hddscan.com/

    >Dla porównania Extended Test odbywał się strumieniem ok. 65 MB/s.
    >To samo podłączenie eSata-II 3Gb/s taśmą esata bezpośrednio bez przejściówki.
    >Być może dostęp do dysku do każdego sektora z osobna wymaga tyle czasu i spowalnia?

    Bardzo wątpię, aby stosowano random write przy teście nośnika, ale kto wie, może
    jakiś
    imbecyl tak to zakodował.