  • Data: 2019-09-06 12:57:48
    Temat: Re: DLGDIAG Full Erase
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chwilowo leci (zapuściłem z ciekawości) systemowy Win 10:

    diskpart
    list disk
    select disk 1
    clean all

    Menedżer zadań pokazuje teraz zapis z prędkością ok. 57 MB/s, dla 3TB to będzie
    kilkanaście godzin.
    DLGDIAG jest skuteczny (zeruje Pending Sectors w Smart), ale już parę razy w czasie
    pracy niechcący go wyłączyłem (np. oglądałem
    jakieś wideo pełnoekranowe, zrobiłem Esc żeby wyjść, a to wyłączyło nie film lecz
    siedzący w tle DLGDIAG), najlepiej byłoby odstawić
    komp na 3-4 dni w ciemny kąt.

    Mi zależy na wyczyszczeniu ostrzeżenia Pending Sectors Count Number w Smart, nie na
    zerowaniu dysku jako takim.

    -----