  • Data: 2019-09-06 11:31:04
    Temat: Re: DLGDIAG Full Erase
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Sep 2019 11:21:22 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5d722513$1$538$65785112@news.neostrada.pl>
    od ąćęłńóśźż <...@...pl> :
    >Puściłem zerowanie dysku programem Aomei - co dla HDD 3TB trwało zaledwie parę
    godzin, hurra - ale to zerowanie wykonane przez Aomei
    >niestety nie wykasowało ze smarta żółtego ostrzeżenia o Pending Sectors Number Count
    x.
    >Swoją drogą ciekawe, że windowsowy menedżer zadań podczas zerowania dysku przez
    Aomei - odmiennie niż przy DLGDIAG - nie pokazywał
    >jakiejkolwiek aktywności dla podpiętego dysku.
    >Wyraźnie zerowanie programem WD i programem w tym przypadku Aomei odbywa się na
    różnych poziomach.

    >-----

    Olej te badziewia.
    Sprawdzonym programem jest Victoria i MHDD.
    Amen.