  • Data: 2019-09-06 13:21:50
    Temat: Re: DLGDIAG Full Erase
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 6 Sep 2019 12:57:48 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5d723bad$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    od ąćęłńóśźż <...@...pl> :
    >Chwilowo leci (zapuściłem z ciekawości) systemowy Win 10:
    >
    >diskpart
    >list disk
    >select disk 1
    >clean all
    >
    >Menedżer zadań pokazuje teraz zapis z prędkością ok. 57 MB/s, dla 3TB to będzie
    kilkanaście godzin.
    >DLGDIAG jest skuteczny (zeruje Pending Sectors w Smart), ale już parę razy w czasie
    pracy niechcący go wyłączyłem (np. oglądałem
    >jakieś wideo pełnoekranowe, zrobiłem Esc żeby wyjść, a to wyłączyło nie film lecz
    siedzący w tle DLGDIAG), najlepiej byłoby odstawić
    >komp na 3-4 dni w ciemny kąt.
    >
    >Mi zależy na wyczyszczeniu ostrzeżenia Pending Sectors Count Number w Smart, nie na
    zerowaniu dysku jako takim.

    >-----

    Victoria, wybrać prawidłowy dysk, menu test, zaznaczyć typ testu na READ oraz opcję
    REMAP, zapuścić test i czekać(przy remapowaniu będzie komunikat o sukcesie).
    Jeśli znasz LBA tego sektora, to można zawęzić zakres testu.
    Victoria 4.73b
    http://files.hddguru.com/download/Software/Victoria%
    20For%20Windows/