  • Data: 2019-09-06 15:22:39
    Temat: Re: DLGDIAG Full Erase
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki, spróbuję.
    Wypróbuję przy okazji nową obudowę Fantec ze złączem eSata-6G do zewnętrznego 3,5''.
    Czy Victorię trzeba instalować na Win 7/10, czy działa może jako runtime?

    Tak swoją drogą szkoda, że nie ma podobnej apki na NAS - QNAP lub Synology (a
    przynajmniej o podobnej aplikacji nie słyszałem poza
    ich systemowymi niedoskonałymi testami dysków).
    Dziwne, skoro NAS-y stanowią spory docelowy segment sprzedaży HDD.

    -----
    > Victoria, wybrać prawidłowy dysk, menu test, zaznaczyć typ testu na READ oraz opcję
    REMAP, zapuścić test i czekać.
    > Jeśli znasz LBA tego sektora, to można zawęzić zakres testu.
    > Victoria 4.73b
    > http://files.hddguru.com/download/Software/Victoria%
    20For%20Windows/