eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego › Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Date: Mon, 16 Apr 2018 15:26:29 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <pb28a5$7nl$1@node2.news.atman.pl>
    References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl> <1tyn9q7uvxh8$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: static-62-233-149-26.devs.futuro.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1523885189 7925 62.233.149.26 (16 Apr 2018 13:26:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2018 13:26:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <1tyn9q7uvxh8$.dlg@myjk.org>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629194
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.04.2018 o 08:54, Myjk pisze:

    >> Czy wiecie o co chodzi? Cena wydaje mi się absurdalną. Przecież to tylko
    >> podłączenie kompa i wyklikanie opcji na nim. Albo... o czymś nie wiem.
    >
    > Prawdopodobnie jest to cena z wymianą oleju (oraz filtra oleju).

    Wow, to opłaca się w takim razie jechać tylko po to by sam olej zmienili
    bo to i tak taniej niż bez wypalania. :-D

    Za Millers Oil płacę 200zł za 5l a potrzebuję 8l. Do tego filtr oleju...

    > Tylko skąd wiesz że to jest olej taki jak przy wypalaniu a nie w 50% (czy
    > więcej) ON?

    Bo to by oznaczało, że samochód spalił mi 4l oleju i dolał do tego tyle
    samo paliwa. Wydaje mi się to bardzo nieprawdopodobne. Ale tak czy owak
    muszę go wymienić.

    > Jeśli DPF się zamulił, to musisz już zacząć szukać przyczyn. Pierwszy do
    > sprawdzenia EGR -- kiedy był czyszczony ostatnio?

    Jakieś 2 miesiące temu - przy okazji wymiany kolektora wydechowego
    kazałem cały układ przejrzeć, łącznie z luzami na turbinie. Wszystko
    niby w porządku. Wtryski też ok.

    Czy sądzisz, że 60tys km bez udanego wypalania nie jest w stanie w 30%
    przytkać DPF?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: