  • Data: 2018-04-16 15:26:29
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2018 o 08:54, Myjk pisze:

    > Prawdopodobnie jest to cena z wymianą oleju (oraz filtra oleju).

    Wow, to opłaca się w takim razie jechać tylko po to by sam olej zmienili
    bo to i tak taniej niż bez wypalania. :-D

    Za Millers Oil płacę 200zł za 5l a potrzebuję 8l. Do tego filtr oleju...

    > Tylko skąd wiesz że to jest olej taki jak przy wypalaniu a nie w 50% (czy
    > więcej) ON?

    Bo to by oznaczało, że samochód spalił mi 4l oleju i dolał do tego tyle
    samo paliwa. Wydaje mi się to bardzo nieprawdopodobne. Ale tak czy owak
    muszę go wymienić.

    > Jeśli DPF się zamulił, to musisz już zacząć szukać przyczyn. Pierwszy do
    > sprawdzenia EGR -- kiedy był czyszczony ostatnio?

    Jakieś 2 miesiące temu - przy okazji wymiany kolektora wydechowego
    kazałem cały układ przejrzeć, łącznie z luzami na turbinie. Wszystko
    niby w porządku. Wtryski też ok.

    Czy sądzisz, że 60tys km bez udanego wypalania nie jest w stanie w 30%
    przytkać DPF?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek