-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Marek S <p...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
Date: Mon, 16 Apr 2018 21:29:17 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 27
Message-ID: <pb2tig$af9$1@node1.news.atman.pl>
References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<pb0786$n0l$1@node1.news.atman.pl>
<8...@g...com>
<pb20m4$dp7$1@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1523906960 10729 89.69.207.111 (16 Apr 2018 19:29:20
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2018 19:29:20 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.7.0
In-Reply-To: <7...@g...com>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629232
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-04-16 o 19:38, p...@g...com pisze:
> Należałoby zdefiniować co znaczy niesprawny DPF. 3%, 10%, 20% zatkania?
> Czy może stan, w którym check engine się pojawia?
>
> Check engine bo później to już lotto
Stan check engine miałem przez może jeden dzień. Tak jak napisałem w
wątku otwierającym - pojawił się 14go kwietnia a 15go usunąłem
przyczynę. Jak dziś ponownie zweryfikowałem - problem rozwiązany.
Natomiast jakiekolwiek "później" nie ma jak nastąpić bo autem nie da się
po prostu jeździć w tym stanie. Więc nie ma czym DPFa dalej zatykać.
> --A 60000km to jakieś 1.5 roku jazdy.
>
> Grubo. Aż dziwne że wytrzymał no i olej chyba trochę kiepski się zrobił ;-)
Czemu tak sądzisz? Przecież na początku tych 60000km DPF był w
idealnym stanie i stopniowo musiał się zatykać. Zresztą komputer nie
dopuszcza do całkowitego zatkania lecz włącza awarię przy ok. 30% - jak
napisałem. Podejrzewam, że kolejna niedokończona procedura wypalania
dobiła progu zadziałania zabezpieczenia.
Po drugie olej zmieniam co 12000km więc był w tym czasie 5x zlewany.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.18 21:37 Marek S
- 16.04.18 23:54 Marek S
- 17.04.18 01:59 Budzik
- 17.04.18 01:59 Budzik
- 17.04.18 01:59 Budzik
- 17.04.18 02:00 Budzik
- 17.04.18 02:00 Budzik
- 17.04.18 02:59 Budzik
- 17.04.18 06:36 abn140
- 17.04.18 07:42 p...@g...com
- 17.04.18 07:45 p...@g...com
- 17.04.18 09:53 Marek S
- 17.04.18 09:55 Marek S
- 17.04.18 10:00 Yakhub
- 17.04.18 10:04 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=