eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego › Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Date: Mon, 16 Apr 2018 21:29:17 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <pb2tig$af9$1@node1.news.atman.pl>
    References: <pb02if$iej$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <pb0786$n0l$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <pb20m4$dp7$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1523906960 10729 89.69.207.111 (16 Apr 2018 19:29:20
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Apr 2018 19:29:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.7.0
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2629232
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-16 o 19:38, p...@g...com pisze:

    > Należałoby zdefiniować co znaczy niesprawny DPF. 3%, 10%, 20% zatkania?
    > Czy może stan, w którym check engine się pojawia?
    >
    > Check engine bo później to już lotto

    Stan check engine miałem przez może jeden dzień. Tak jak napisałem w
    wątku otwierającym - pojawił się 14go kwietnia a 15go usunąłem
    przyczynę. Jak dziś ponownie zweryfikowałem - problem rozwiązany.
    Natomiast jakiekolwiek "później" nie ma jak nastąpić bo autem nie da się
    po prostu jeździć w tym stanie. Więc nie ma czym DPFa dalej zatykać.

    > --A 60000km to jakieś 1.5 roku jazdy.
    >
    > Grubo. Aż dziwne że wytrzymał no i olej chyba trochę kiepski się zrobił ;-)
    Czemu tak sądzisz? Przecież na początku tych 60000km DPF był w
    idealnym stanie i stopniowo musiał się zatykać. Zresztą komputer nie
    dopuszcza do całkowitego zatkania lecz włącza awarię przy ok. 30% - jak
    napisałem. Podejrzewam, że kolejna niedokończona procedura wypalania
    dobiła progu zadziałania zabezpieczenia.

    Po drugie olej zmieniam co 12000km więc był w tym czasie 5x zlewany.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: