  • Data: 2018-04-17 02:00:01
    Temat: Re: DPF - kosmiczne ceny wypalania serwisowego
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

> [...]
    > tryb awaryjny, zero mocy itp. Wcześniej zaobserwowałem, że układ
    > wydechowy ma duże wibracje na jałowym biegu - jakby się męczył
    > strasznie. Końcówki rur wydechowych aż rozmazywały się patrząc na
    > nie.
    >
    > Oczywiście zatkany DPF (w ponad 30%). Z nieznanego mi powodu, mimo
    > codziennych wyjazdów po 30km ekspresówką i ostatnio nawet 800km -
    > procedura wypalania nie zakończyła się sukcesem przez ostatnie 60
    > tys km. W panice szukałem więc warsztatu z usługą serwisowego
    > wypalania. Bez 300+ zł nie ma co z domu wyjeżdżać. Nawet za 450zł

    W Poznaniu chcieli mi za te usługe doliczyc 100zł w serwisie przy okazji
    innych czynnosci.
    Powiedziałem ze nie chce, zeby to robili (to bło przy okazji wymiany
    gwarancyjnej czujnika roznicy cisnien)
    Potem sie okazało ze zrobili i tak i co gorsza nie wymienili przy tym
    oleju...
    Serwis carpark na wichrowej...

    > Czy wiecie o co chodzi? Cena wydaje mi się absurdalną. Przecież to
    > tylko podłączenie kompa i wyklikanie opcji na nim. Albo... o czymś
    > nie wiem.

    Klient tyle płaci to po co kasowac mniej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,