eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDiesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę? › Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
  • Data: 2019-10-05 23:26:03
    Temat: Re: Diesel na krótkie dojazdy do pracy - brać pod uwagę?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 5 października 2019 11:34:59 UTC-5 użytkownik cef napisał:
    > W dniu 2019-10-04 o 21:24, s...@g...com pisze:
    >
    > > Dzisiejsze dizle az takie zle nie sa. Ale bez dpf/fap to znalezc bedzie ciezko.
    > > A wyciac tez nie zawsze ma sens.
    > > Jak bedziesz krotkie odcinki robic to szybko filter zapelnisz.
    >
    > Zakładając, że krótkie odciniki to te, które Irokez planuje
    > czyli 10-15km, to co wtedy znaczy, że szybko się filtr zapełni?
    > Ile dni, miesięcy czy lat takiej jazdy to jest wg Ciebie szybko?

    Zazwyczaj wypalanie odbywa sie co 600-800-1200km.

    Tyle ze tu nie o samo zapelnienie sie filtra chodzi a o to ze jak juz sie zacznie
    procedura wypalania to dobrze bylo by ja zakonczyc. A z tym moze byc w kratke jak w
    aucie nie bedzie lampki czy komunikatu.

    Taki filtr sie albo nie wypali i zatka albo bedzie sie wypalal ciagle bo procedura
    sie nie zakonczy i zacznie od nowa przy nastepnym uruchomieniu.
    W obu przypadkach dobrze sie to nie skonczy.

    Ale jak auto okazjonalnie jednak zrobi te 100-150km to jest szansa ze wtedy sie filtr
    wypali i oprozni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: