    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Diesel po przegrzaniu - brak pomysłów
    Date: Thu, 29 Sep 2016 11:24:55 +0200

    W dniu 2016-09-29 o 10:33, Michał Jankowski pisze:

    > Jaki był pierwotny powód braku wody?

    Moja głupota :(

    Jechaliśmy w nocy, w sześć osób (auto 7-osobowe) na trasie szybkiego ruchu.
    W pewnym momencie widzę za sobą w światłach aut z tyłu mgiełkę. Poczułem
    zapach paliwa, patrzę na deskę: wskaźnik paliwa idzie w dół.
    Dałem po garach, żeby zdążyć zjechać z trasy zanim zbraknie całkiem
    paliwa - w aucie m.in. niemowlak i szwagier o kulach.
    Jak zjechałem ze ślimaka, to okazało się, że to nie paliwo robiło
    mgiełkę, tylko wyrzucało płyn chłodniczy. Zapach ON był chyba od stacji
    paliw lub innego auta, a wskaźnik paliwa spadł w dół na długim łuku,
    którego w nocy w zasadzie nie widać - brak horyzontu.

    Wskaźnika temperatury nie zauważyłem. Jest on trochę źle skonstruowany:
    wystaje koniec czerwonej wskazówki. Tło czarne. Ale powyżej już tło
    czerwone i wskazówki na tym tle praktycznie już nie widać :(
    Ponadto mam nieco wyciemnione wskaźniki - nie lubię w nocy, jak mi coś
    zbyt mocno świeci po oczach.

    Pluję sobie w brodę, bo jeżdżę już wiele lat, wieloma różnymi
    samochodami. Sporo osób wyszkoliłem i od strony techniki jazdy, i od
    strony mechaniki. Zdarzało się też, że naprawiałem i auta, i motory.
    A tu zachowałem się jak przysłowiowa blondynka :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam