  • Data: 2019-01-22 23:19:54
    Temat: Re: Dla kochających nie wymienianie oleju
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-22 o 06:08, J.F. pisze:

    > Niezle.
    >
    > -skad takie kawały metalu ?
    >
    > -czy wnioski autora sa sluszne ? Moze to tylko za nowosci ?

    Zdecydowanie tak to sobie wyobrażam. Docieranie nadal istnieje - choć
    poza instrukcją obsługi.

    > -filtr jak widac dobrą robote robi ... ale za malo.

    I to mnie zastanowiło, że aż tak małą. Wygląda to tak, jakby znaczna
    część oleju krążyła poza filtrem. Jak tak spore kawałki mogły nie zostać
    przechwycone przez gęsty filtr? Algorytmu nie potrafię napisać :-)

    > -czy czestsza wymiana cos da ? Zawsze to mniej opilkow, ale nadal duzo :-)

    No pomyśl. Gdybyś codziennie zlewał ten olej + wymieniał filtr, to siłą
    rzeczy

    > -a moze to jednak nie szkodzi ? W koncu producent daje gwarancje na 100
    > tys.

    I pewnie tyle dożyje. Przy moich potrzebach po 1.5 roku od zakupu nówki
    musiałbym wyrzucać takie auto na śmietnik.

    > - ... silnik w BMW nie jest z aluminium ?

    No coś Ty! Chyba żaden silnik nie jest w 100% z aluminium.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek