  • Data: 2017-09-10 21:15:53
    Temat: Re: Dobry klej do gumy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Robert Wańkowski napisał:

    > Sąsiad ekstremalny wynalazca podkuł swoje buty gumą z taśmociągu klejąc
    > klejem ze styropianu. :-) Nadal zachwala swój wynalazek, widocznie się
    > trzyma.

    Ja to pamiętam z czasów, kiedy intensywnie chodziłem po górach (lata
    osiemdziesiąte, wczesne). Był wtedy szewc, który robił podeszwy z gumy
    do taśmociągu. Czym kleił, tego nie wiem. A był jeszcze inny, bardziej
    hardkorowy i trudniej dostępny. On miał dojście do gumy używanej w kołach
    do czołgów (tam podobno między kołem a gąsienicą jest jakaś amortyzacja).

    --
    Jarek