  • Data: 2017-09-11 09:40:48
    Temat: Re: Dobry klej do gumy
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 września 2017 09:32:56 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Reklamowac na prawach konsumenta, ale jak 6 miesiecy minelo, to
    > gorzej.

    Będzie już ponad 6, ale nie mam absolutnie pretensji do producenta,
    to są buty do biegania w terenie, miękka podeszwa i bieżnik, a że okazały
    się mega wygodne, to od kiedy je kupiłem nie miałem na nogach nic innego,
    toteż miały prawo się przetrzeć miejscowo (a bywa, że 10km "z buta" dziennie
    pokonuję). Cała podeszwa jest ok, tylko na piętach mam miejscowo wyjechany
    bieżnik.

    L.