  • Data: 2017-09-11 08:33:15
    Temat: Re: Dobry klej do gumy
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-11 o 08:17, Lisciasty pisze:

    > 4 stówki. Ale mają dopiero pół roku, planowałem że pożyją dłużej :]

    > Muszę obczaić gdzie taki przybytek jest, bo jak patrzyłem na sklepy
    > wysyłkowe to tych gum i klejów mają od cholery, a nie mam czasu się
    > z tego doktoryzować...

    Ja próbowałem się doktoryzować z klejów dostępnych w okolicy. Wniosek
    był taki, że żaden się nie nadawał (w moim przypadku).
    A kleiłem cienką gumę do sztywnego podłoża. I z krawędzi zawsze się
    zadzierała guma. A klej zawsze szło skulać z powierzchni pocierając palcem.
    Styropianowego nie próbowałem osobiście.

    Robert