    Subject: Re: Dolna granica ceny za nową oponę
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 11 Nov 2017 23:20:34 +0100

    W dniu 2017-11-11 o 18:59, Lisciasty pisze:
    > Słabo znam się na oponach. Potrzebuję kupić 2 sztuki zimówek
    > 165/70R14, szperając tu i ówdzie znajduję oferty nawet za 100-120 zł/sztuka.
    > Czy taka opona jest coś warta, czy nie warto oszczędzać i lepiej dać
    > te 200 zeta za sztukę? Wozidło to Fabia 2 70KM, Vmax 160 ;)

    Wszystko zależy od stylu jazdy i gdzie jeździsz,
    albo jakiej niezawodności oczekujesz.
    Ja jeżdżę przeciętnie: czasem zapierdalam a czasem kapeluszę.
    Jak wywalam ogumienie to są chętni na tym jeździć jeszcze
    ze dwa sezony, bo nie lubię mieć mało bieżnika
    Mój sąsiad kupuje za 100zł komplet opon do auta, ale narzeka,
    że gumę łapie często :-).
    Więc sam decydujesz czy potrzebujesz komfortu, bezpieczeństwa
    i niezawodności czy tylko do kościoła podjeżdżasz.