  • Data: 2019-05-22 13:36:33
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    > Ale właśnie to okno co opisywałem sugeruje, że można się zalogować albo
    > za pomocą Googla, albo facebooka, albo tych dwu pozostałych co nie wiem
    > co to. Jak masz zalogowane konto Googla to może to załatwia.

    Jak ptaszek na niebieskim tle, to twitter. A to drugie z małpą to może
    pinterest?

    > Jaki system masz na myśli - operatora telekomunikacyjnego?

    Do sklepu Google.

    > Wyobrażasz sobie, że kupujesz telefon i nie możesz dzwonić jak nie
    > stworzysz sobie konta gdzieś tam jeszcze.
    > Ja sobie nie wyobrażam, ale może po prostu za stary jestem na te nowinki :)

    Zdaje się, że do Androida nie trzeba się logować kontem Google, po prostu
    wtedy nie można korzystać z usług Google (ale z usług operatora tak,
    wyszukiwarka przez www pewnie też działa).

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika