  • Data: 2019-05-22 13:43:58
    Temat: Re: Domofony na kartę zbliżeniową
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-22 o 13:36, Queequeg pisze:

    > Do sklepu Google.

    Chyba nie wpuścił.
    Włączyłem dostęp do internetu (normalnie mam wyłączony (w tej chwili na
    telefonie mam 63% baterii - ładowałem w poniedziałek rano).
    Ona wpisywała jakiś adres z tą promocją. Stamtąd pewnie jakiś link do
    sklepu Googla i tu się pewnie zacięło. Pytało o login i hasło. Pani
    zdziwiona, bo zawsze wchodziło bez pytania, a ja zdziwiony skąd mam
    wytrzasnąć jakiś login i hasło :)
    P.G.