  • Data: 2017-02-08 13:22:47
    Temat: Re: Droga na bogato
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup
    On 07.02.2017 15:43, J.F. wrote:
    >Nie powstało bo się nie opłacało z powodu istniejącego prawa.

    Jakiego ? O ile wiem, to po prostu zabraklo pieniedzy.
    Moze troche mocy przerobowych w urzedach.
    Bo drogi w koncu powstaly, albo powstaja.

    >Za drogo powstaje wszystko co zamawia rząd.

    Mozna polemizowac.
    Na pewno wygrywa najtansza oferta.

    >Jakieś zasady muszą być.
    >Ślepy w karty nie gra.
    >Przy milionowych zamówieniach popełnić taki błąd to kompromitacja.

    Przy milionowych zamowieniach to trzeba w pierwszej kolejnosci miliony
    sprawdzac.
    Te grosze tutaj, to moglby wykonawca na siebie wziac, promocja taka, 8
    kloszy gratis :-)

    Ja sie tak zastanawiam, czy to zmowa nie byla. Dwie firmy sie
    umawiaja - wy dajecie oferte za 500mln, my za 400,
    a poniewaz nikt trzeci nie dal oferty za 450, to trzeba bylo
    uniewaznic te oferte za 400, a ktoz wie lepiej, gdzie wprowadzil
    drobny blad :-)

    >Mam wrażenie, że dyskusja jest w zasadzie wyłącznie o autostradach.

    Nowe drogi to raczej autostrady, bo starych jest duzo, tylko
    wyremontowac.
    Ewentualnie jakies obwodnice.
    No i w austradach/ekspresowkach najwieksze pieniadze :-)

    >Ja mam na myśli bardziej drogi gminne/powiatowe bo tych jest jednak
    najwięcej.
    >W moim powiecie zawierającym 9 gmin autostrada biegnie przez bodaj
    zalednie 20km.

    No i gdzie taka kiepska jakosc ?

    >Przy decentralizacji nie płaciłbyś właśnie.

    A jakby mi kiedys wpadl pomysl pojechac, to po czym bym pojechal ?
    Bo gminnych drogach od wsi do wsi ? :-)

    A na takiej obwodnicy wroclawia to myslisz, ze kto wiecej skorzystal -
    wroclawiacy, czy tranzytowcy ?

    >Gminy/powiaty drogi gminne/powiatowe.
    >I dalej wg. właściwości.

    No to tak buduja. Caly kraj drogi krajowe, wojewodztwa wojewodzkie,
    gminy gminne ... co tu chcesz zmieniac ?

    J.