eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetDrukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie kupię cartridge Tri-color instant ink? › Re: Drukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie kupię cartridge Tri-color instant ink?
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Drukarka (urządz. wielofunkc.) HP ENVEY Photo 6230 - gdzie kupię
    cartridge Tri-color instant ink?
    Date: Sat, 21 Sep 2019 13:13:24 +0200

    W dniu 2019-09-21 o 02:34, JaNus pisze:

    > Urządzenie kupiłem 7 razy taniej, niż wyniósł koszt przesyłki  :)
    > Zależało mi na skanerze, a nikt tego HaPeka nie licytował, bo było
    > zdjęcie i opis, że uszkodzona karetka.
    >
    > Karetkę naprawiłem, ciesząc się, że są kartridże, bo aby sprawdzić, czy
    > działa, nie będę  musiał wybulić takich kwot, jakie zapodałeś.
    > A tusze do tego kombajnu drogie być "muszą", bo to drukarka foto.

    To *nie jest* drukarka foto - ma zintegrowany nabój z trzema kolorami.
    Drukarki foto mają kilka niezależnych nabojów i z reguły w większej
    ilości kolorów/odcieni, niż 3.
    Ponadto lepsze drukarki foto nie używają atramentów rozpuszczalnikowych,
    tylko tusze pigmentowe.

    > Przyszła do mnie z zapasikiem papierów foto 13 na 18, błyszczących, w
    > komorze papierowej.
    >
    > Druk, jeśli mi się uda ją uruchomić, raczej mnie nie zrujnuje, bo obok
    > mam laserówkę B&W, a ja wszak drukuję głównie na czarno, dokumenty.
    > Możliwość, że od wielkiego dzwonu zrobię sobie wydruk fotki, czy A4 w
    > kolorze, będzie mi mile łechtał świadomość    :)

    Tak, ale przy tak małym pojemniku tego atramentu starczy Ci na
    kilkanaście wydruków.

    > Pojemnik z czerniną soft rozpoznaje jako oryginalny, Ha-Pekowy, zaś
    > kaseta kolorowa jest opisana jako
    > "subscriptionConsumableNeedsEnrollment" -- hm, czy mam zacząć się bać?

    Tu nie pomogę.
    W przypadku innych producentów (OKI, Epson, Brother, Xerox, itd.) można
    albo zresetować licznik w urządzeniu, albo zastosować tonery/tusze z
    innymi chipami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam