  • 41. Data: 2010-06-17 21:16:57
    Temat: Re: Dwoje dzieci nie zyje - na co foteliki ???
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    news:hvds7m$aju$6@inews.gazeta.pl...
    > Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:01:35 +0200, osobnik zwany Lewis
    > wystukał:

    > i chcesz powiedzieć, że ABS uniemożliwił Ci zwolnienie o parę kmh, to
    > wystarcza by się schować, czyli byłeś za szybki

    Gdzie się schować gdy wyprzedzasz 20metrowego tira a ten zaczyna Ciebie
    spychać?
    Chyba ze pod naczepę ;)

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 42. Data: 2010-06-17 21:18:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:07:53 +0200, osobnik zwany smiechu
    wystukał:

    > A każy maszynista Ci powie, że tarcie statyczne jest większe od
    > dynamicznego. I coś z tego wynika. Podpowiem, że coś przecinego do tego
    > co zacytowałem powyżej,

    ciekawe co maszynista powie o zachowaniu możliwości ominiecia
    przeszkody? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2010-06-17 21:21:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:16:57 +0200, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > Gdzie się schować gdy wyprzedzasz 20metrowego tira a ten zaczyna Ciebie
    > spychać?
    > Chyba ze pod naczepę ;)

    a w czym ci tu przeszkodził ABS?

  • 44. Data: 2010-06-17 21:23:42
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:16:57 +0200, osobnik zwany Lewis
    > wystukał:
    > a w czym ci tu przeszkodził ABS?

    W całkowitym uniemożliwieniu hamowania, 2 koła na ośnieżonym poboczu i 2 na
    całkiem znośnym afalcie, które wogóle nie hamują, gdyż te 2 będace na
    poboczu się slizgają.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 45. Data: 2010-06-17 21:24:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie się schować gdy wyprzedzasz 20metrowego tira a ten zaczyna Ciebie
    > spychać?
    > Chyba ze pod naczepę ;)

    Nie wiesz że zdaniem tutejszych kapeluszników (z którymi w komplecie prawi
    dyskutujesz) zawsze jesteś za szybki, a już szczególnie jak chcesz kogoś
    wyprzedzić?
    Przecież gdybyś bał się jechać tak jak oni, to byś się wlókł za tym tirem i
    nie miałbyś problemu z abs.

  • 46. Data: 2010-06-17 21:29:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:24:38 +0200, osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

> [...]
    > chcesz kogoś wyprzedzić?
    > Przecież gdybyś bał się jechać tak jak oni, to byś się wlókł za tym

    skoro nie masz mozliwości wyprzedzenia to masz problem, rozumiem, że ty
    walisz zawsze do przodu niezależnie od warunków?

  • 47. Data: 2010-06-17 21:30:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:23:42 +0200, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > W całkowitym uniemożliwieniu hamowania, 2 koła na ośnieżonym poboczu i 2
    > na całkiem znośnym afalcie, które wogóle nie hamują, gdyż te 2 będace na
    > poboczu się slizgają.

    a teraz powiedz co by było gdybyś ABSu nie miał w tej sytuacji.

  • 48. Data: 2010-06-17 21:32:40
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    > Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:23:42 +0200, osobnik zwany Lewis
    > wystukał:
    > a teraz powiedz co by było gdybyś ABSu nie miał w tej sytuacji.

    Gdybym bezmyślnie wcisnął hamulec do oporu i tak go trzymal zaczęloby mnie
    obracać w prawą stronę, ale chyba nie chcesz mi powiedzieć ze wg Ciebie
    hamulec wciska się w podłoge i czeka na zatrzymanie...

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 49. Data: 2010-06-17 21:35:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-06-17 21:11, Lewis pisze:
    (...)
    > Jakoś muszę przyznać że sytuacji awaryjnych miałem może 5 z tego 2 się
    > udało całkowicie opanować, w jednej dałem całkowicie ciała
    > (gapiostwo/zmęczenie) i w 2 nie było mowy o uratowaniu.

    Napiszę wprost - nie wierzę. Awaryjne sytuacje zdarzają mi się kilka
    razy w tygodniu (DC, ale to nieistotne, ponieważ nie tylko tutaj
    jeżdżę) i nie wierzę, że ktoś z doświadczeniem/przebiegiem miał tylko
    5 sytuacji awaryjnych, z których 3 zakończyły się wypadkiem.

    > Po porstu nie siedzę "na dupie" ,zostawiam spory dystans przed sobą więc
    > nie muszę nagle awaryjnie hamować gdy komus przedemną się coś wydarzy,
    > mam tyle szczęścia że w mieście mi się nie trafiają zbytnio wymuszenia.
    > Owszem jestem młody ale przebiegi 30kkm rocznie uważam za dość duże.

    Daj spokój, nie epatuj przebiegami rzędu 30kkm/rok, ponieważ to żaden
    argument. Siedzenie na "dupie" też jest średnim argumentem - tu
    wystarczy lekko w pedał wdepnąć.

    > No chyba raczysz żartować... 2 z 4 koł znajdujące się na nawierzchni o
    > znacznej przyczepności mogłyby śmiało hamować gdyby nie ABS

    A co, za szybko było? Wielokrotnie już tak hamowałem i najwyżej wyszła
    moja głupota, bądź brak rozsądku. Ostatniej zimy tak bym się wpierniczył
    w tył autobusu, jak chłopaków do szkoły odwoziłem (mam dwóch, bój się,
    na drogi wylegają ;)). Cóż, do 30 lat praktyki doszła kolejna
    informacja - przystanek ZTM może być oblodzony :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 50. Data: 2010-06-17 21:38:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jun 2010 21:32:40 +0200, osobnik zwany Lewis
    wystukał:

    > Gdybym bezmyślnie wcisnął hamulec do oporu i tak go trzymal zaczęloby
    > mnie obracać w prawą stronę, ale chyba nie chcesz mi powiedzieć ze wg
    > Ciebie hamulec wciska się w podłoge i czeka na zatrzymanie...

    no to gdzie tu wina ABS?