eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaDźwig › Re: Dźwig
  • X-Received: by 10.140.91.110 with SMTP id y101mr20455qgd.39.1438674632105; Tue, 04
    Aug 2015 00:50:32 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.91.110 with SMTP id y101mr20455qgd.39.1438674632105; Tue, 04
    Aug 2015 00:50:32 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    f3no7217278igg.0!news-out.google.com!78ni5671qge.1!nntp.google.com!z61no5129391
    qge.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Tue, 4 Aug 2015 00:50:31 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <55c0374f$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=212.39.34.44;
    posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
    NNTP-Posting-Host: 212.39.34.44
    References: <3...@g...com>
    <55bfc22b$0$8377$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <55c0374f$0$27519$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Dźwig
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Injection-Date: Tue, 04 Aug 2015 07:50:32 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:34814
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 4 sierpnia 2015 05:53:53 UTC+2 użytkownik WM napisał:
    > W dniu 2015-08-03 o 22:26, Konrad Anikiel pisze:
    >
    > >
    > > Zaczęli spieprzać z barki jak to przęsło zaczęło się obracać. Chyba raczej miało
    iść prosto.
    > >
    >
    > Dzwigi zamiast na lądzie, ustawili na plywajacych barkach.
    > Barki raczej kiepsko przenosza momenty obrotowe.
    > Jeden operator dzwigu zauwazyl przechyl i chcial wycofac, stad obrot.
    >
    >
    > Jest opis zdarzenia:
    > http://www.bbc.com/news/world-europe-33762806
    > Przenoszony byl element remontowanego mostu.
    >

    Widziałem ten artykuł w BBC, ale on niestety niczego nie wnosi od strony technicznej.
    Chyba masz rację, katastrofa mogła być spowodowana nie brakiem koordynacji obrotu
    dźwigów, a niekontrolowanym przechyłem tego dalszego. Chociaż na 100% to tego tak
    dobrze nie widać po samych dźwigach. Lepiej po ruchu przęsła: obrocie, przechyle i w
    końcu uderzeniach w co tam trafił. Te barki wydają się być szasowane w miarę jak
    ładunek sie przesuwa (bliższa, pomimo że w pierwszych 25 sekundach obciąża się połową
    ciężaru przęsła, nie zagłębia się w wodzie ani trochę), może nawaliły pompy balastu i
    ktoś w porę nie przerwał akcji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: